Tuesday, May 21, 2013

2nd confession

Salam, Earthlings. :)

First, lama tak update belog.
Second,aku nak sambung story-telling yang previous entri harituh.
Third, ....... ? o_o

Okay,Assalamualaikum again, syukur Alhamdullilah aku dan kau dan kite semua masih bernafas dan dapat menghirup udara segar dekat Malaysia nih. Tambahan lagi,Malayisa nih sekarang panas semacam jer.So,banyak-banyak kan minum ayaq masak dan stay healthy dan jangan demam.

Aku bersyukur Alhamdullilah lagi, bahawa aku telah pun menghabiskan sisa-sisa hidup setahun dekat Pusat Asasi UIA a.k.a CFS IIUM atau nak di paham kan lagi UIA. Alhamdulillah, dah setahun aku bergelar pelajar dekat situ. Tinggal setahun lagi aku akan belajar di pusat asasi tersebut.
  'Ya ALLAH,tabah kan hati ku,semoga aku dapat bertahan dan bersabar sepanjang aku bergelar seorang pelajar,ya ALLAH. amin."


**muka bersyukur**



Entri kali nih,actually nak sambung pasal previous entri yang hari tuh. Kalau korang masih ingat,aku nih berazam semangat nak pegi concert GD tuh kan. Gedik. Okay,aku taknak nak homeh sangat pasal mende nih tapi plan aku yang aku rancang-bajet-stategik tuh maybe-not maybe menjadi.

Kisahnye, nak dipendekkan storynye..pada 11 May 2013..pada tarikh tersebut jualan "launch' ticket concert tersebut dijual. Aku memang plan nak beli,aku dah bagi "kad bank" aku dekat kakak aku. So,kakak aku tolong belikan. Malangnye,ticket bagi RM188 dah habis. Sedih. Akak aku call aku bagitau ticket dah habis cuma hanya tinggal RM388. Akak aku plan nak beli ticket RM388 tuh untuk aku. Tapi aku bantah. Aku taknak. sebab niat aku hanya nak ticket RM188. So,pade hari tuh aku mule frust menonggeng sebentar. Tapi,nak di pikir kan semula..chillex dohh concert tuh lambat lagi.Aku rasa aku masih boleh berusaha cari dan beli ticket tersebut, Nampak tak semangat aku tuh? aku tak pernah semangat macam gini. Okay,betul sungguh peribahasa "usaha tangga kejayaan" nih..,aku yakin masih ade ticket untuk concert tuh. kalau ade rezeki aku pegi tau. hahahaha. Gedik pulak rasenye.

Then,di sebabkan aku tengah cuti tiga minggu lebih nih,aku taktau nak buat ape.Oleh tuh,aku plan aku nak qada'-kan drama-drama Jepun dan Korea yang banyak aku tertinggal. Fuhh penat tuh.sebab banyak sangat episodes nak di-qada'-kan. Semoga dapat aku menghabiskan sebelum masuk semester baru nanti.
Gambatte! Hwaitting!


aku nih mata keranjang. Aku suke dekat Ilhoon BTOB nih pulak. Muaahhh

No comments: