Monday, November 19, 2012

jakun

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia :)

Lama bebenor aku tak update belog *tangan didada mata ke atas*
Okay,disebabkan title entri pada hari ini JAKUN so,tak lain tak bukan aku nak mengedik dengan jakunnye. So,jangan lah nak eww sebab tulah perangai sebenar aku. *apa yang aku taip nih o_o *
 Sambung pada kekisahan kejakun-an sebenar,Well semalam aku online twitter and tak boleh dinafikan aku gemar bebenor dengan twitter *entah*
Okay, pada 18/11/2012 aku baca surat khabar NST (surat khabar org putih tuh)
Entahlah tetiba gedik nak baca newspaper english lak..
Time dok belek-belek aku nampak gambar or satu page pasal Nazim Othman.
Korang kenal tak Nazim Othman ? okay..agak kurang pandailah  kalau korang tak kenal kan?
Nazim Othman tuh pelakon Malaysia :) Okay,sila guna perkhidmatan pok cik GOOGLE tuh untuk lebih details yang seterusnya,nanti kalau aku bagitau details dia banyak sangat kesian GOOGLE tak dapat cari makan =,=

Aku snap edit sikit gambar yang aku snap tuh.
Wahhh,cik Lala nih berkenan bebenor pulak dekat si Mamat nih..


Aku snap dan aku upload dekat twitter siap mention nama twitter account dia sekali :) #WhySoSerious.



Dan nilah hasilnya,DIA RETWEET TWEET AKU.haha So,boleh nampak tak kejakunan yang terpancar disitu?
kan?kan? you jelly lah tuuhhhhh XD
Actually,aku lama dah jadi peminat dia.Aku suka tengok dia berlakon.WOW
Tambahan lagi,apabila dapat tau yang dia nih berkenan bebenor dekat BIGBANG from korea tuh..lagilah membuat aku bertambah minat dekat dia *I'm your fan laahh *
Terkejut mak nyah tau apabila aku dapat tau dia nih salah seorang VIP (nama gelaran bagi peminat BigBang)
That's why aku jakun nak mention nama dia lepas aku upload and tweet pics yang aku snap tuh :)



Photobucket

*jakun*

p palang s : cuti lama dohh so, aku taktau nak buat apa..kawan aku ada yang pegi kelas piano berlajaq piano,bisnes gigolo lah (bohong)..macam-macam lah..aku ingat aku nak tingkatkan 
ke-creative-an aku dalam adobe photoshop and maybe adobe after effect . :) *takde keje*






See now.. aku dah gila meroyan dekat BIGBANG..weii  apesal nih? Okay,proud to be a VIP since 2008 :) but setahun jer dulu sekarang yess,I'M BACK AS A VIP & BE FOREVER AS A VIP :)

3 comments:

liyana ahmad said...

FUYOOO :)

Hahazirah Througheart ∞ said...

dae~~bak! nazim othman minat big bang. hrp² dia mnat INFINITE gak. HAHA~

dulu aku pun minat mamat nih tapi skang beralih arah ke shah iskandar plak, knl x? HAHAHA~ xD

Lala Halim said...

cm knl jer shah iskandar tuh.. haha
aku rse Nazim Othman is KPOPPER :) so maybe dye minat INFINITE gak :)