Wednesday, May 16, 2012

untunglah tiap-tiap tahun dapat hadiah =.=

Assalamualaikum.
Btw,Selamat Hari Guru kepada seluruh guru,ex-guru dan bakal-bakal guru :)
terima kasih kerana mendidik pelajar-pelajar *seperti aku* dan mendisplinkan kami. *toche toche*
p.s : mak aku seorang guru jugak..mak~ tenkiu ajar anakmu nih yang kurang pandai nih~ sebab "ajaran" mak tuh adek dapat score subject feqah 100% mase form 1 :)


kisah sebenarnya~


Dan kepada semua cikgu-cikgu saya~ yang mengajar dan banyak mengajar saya masa di SEKOLAH MENENGAH AGAMA AL-KHAIRIAH..terima kasih banyak-banyak dan terlebih banyak. **sorry takde hadiah nak bagi** Sebab tanpa mereka saya tidak akan dan tak akan menjadi seorang yang berguna *ayat skema lagi**

Btw lagi,aku tukar banner baru. Ohhh! aku tau ! aku tau! mesti hampehh gilewww!~ eww kan? haha then,button LIKE wujud balik~ so,aku tak pakse korang nak LIKE or DISLIKE tapi aku memang sengaja dan SAHAJA nak letak mende menatang tuh.




Then,aku recommend sesape yang suka atau tak suka tengok Kdramas nih~ Rooftop Prince memang best. **Lee Min-Ho is my pakwe baru** Saya sangat tamak.

No comments: