Friday, May 25, 2012

cuti sekolah!

Salam :)
dengan kesempatan nih aku nak mengucapkan SELAMAT MALAM kepada sesape yang dah masuk tido. =.=
okay,nampak sangat yang aku takde idea nak buat ayat pendahuluan nih =.= *saya lemah dalam bahasa melayu*
btw,cuti sekolah dah setart! yahoo! best dan awesome kan especially bebudak sekolah *aku bekas budak sekolah*
korang bestlah dah dapat cuti 2minggu lagi cuma bagi sesape yang berasa yang dia ada exam besar tahun nih confirm cekgu-cekgu mule rajinkan diri nak buat kelas tambahan dan homework pun bertambah-tambahan :)
takpe insya-ALLAH dengan cara itulah korang akan berjaya. :)
sebab cuti punya pasal, mak ayah aku plan nak balik kampung dalam masa seminggu nih :)
so..konfirm dan rancang nak balik kampung dekat Kedah * kampung ayah aku*
disebabkan hari esok aku bertolak so,malam nih aku sibuk menguruskan barang keperluan aku. Dan disebabkan cuti sekolah dah bermula..aku mula menghitung hari =.=
arrkk? tak lama lagi nak daftar masuk U~ lepas nih kena hidup berdikarilah =.= takleh dah nak bermanja-manja dengan parents lagi =.=





HAPPY HOLIDAY!
:)

No comments: