Saturday, April 28, 2012

tah-ni-ah

PERHATIAN: entri kali nih SANGAT menjengkelkan dan bosan.SILA JANGAN BACA~ TQ

Tengahari tadi mase dok syok kunyah dan makan nasi berserta lauk ayam masak merah yang kaw punye,aku sempat lah tengok rancangan dekat MTV si kepunyaan ASTRO punyer.Sebelum tu,aku nak ucap terima kasih atas kebaikan astro sebab bagi pengguna astro macam aku dapat tengok semula rancangan dekat MTV tuh~ termasuk sume rancangan yang aku tak de beli pun kat astro tuh~arigatou. ~tetibe pula astro baik hati~


Citer yang aku dok tengok tengahari tu ialah citer the Japan Gold Disk Award 2012.Wow,sgt suka sgt suka~ walaupun hanye sejam je tapi rase cm best sebab ade AKB48 dengan Kis-My-Ft2 perform XD.Gambaq pompuan kat atas tuh yang dok tersengih-sengih tuh...dyeorg lah bername AKB48~~ hehe mesti korang tak kenal kan? hahaha xpe korang kire bersyukurlah tak termasuk ke dalam kancah kejepunan nih~kalo tak korang mesti jadi macam aku~tau psl jepun-jepun nih.Btw,omedeto~tahniah dekat dyeorg sebab dyeorg dpt Artist of The year~ XD


Den,mamat-mamat Kis-My-Ft2, nih pula, omedeto dekat dyeorg sbb dpt Best New Artist~.Lagi satu,aku suke tengok dyeorg perform tadi~ sangat ber-energy-nyee~ hehe ~Tamamori Yuta hensem..

this child is really pretty | Marius Yo |

2 comments:

purplekyu^_^ said...

marius yo tu sape? :D

Lala Halim said...

artis jepun la :)