Thursday, March 15, 2012

maihebun

Salam & Selamat petang :) (ayat formal)
rase macam lame je tak updated. yola..aku dok sibuk jer these days nih~
lagipun aku pun tak tau nak updated ape~ ( macam tak nak jadi blogger dah je)
okay, sebab petang nih aku tak tau nak taip ape ~bedal jer lah
btw,bakal-bakal pengambil result SPM 2011~ cuak-cuak lah sekarang nih sebab kite nanti nak amek result pade 21 mac nanti. okay sangat cuak.
tapi maleh aku nak pikir pasal result aku tuh.aku redha je bape aku dapat~
terkenang pula mase time-time struggle menjawab exam hari tuh. dahlah aku demam. mesti n confirm keputusannye nanti agak "menyegankan"
Okay,berserah pade takdir~ semoga dapat result yang cemerlang! amiiinn~~~!



Btw,selamat penganti baru kepade sepupu aku yang dah pun berkahwen XD (rombongan dari pahang ke kedah nih) Hari sabtu nanti ade lagi majlisnye :)


Dan hari semalam..selepas sahaja aku pulang dari tuition b.i komunikasi aku tuh..aku berfirasat yang "barang" import dari jepun aku akan sampai pada hari tuh. So,masuk je rumah..mak aku terus hulur bungkusan pos laju. So, tadaa~ akhirnye album jepun aku dah tibe dengan selamat ke rumah aku :) dan aku bersedia menghadapi soklan2 bahase melayu yang mak aku tuju kat aku.. antarenye "bile beli cd nih? beli kat mane? mane datangnye duit adek nih? so, aku jawab.. beli secare online siap pre-order lagi tuh..straight from japan nih tau ,alah adek korek duit tabung adek.. and akhir sekali aku jawab.. "alah mak macam tak tau selame nih belambak barang korea n jepun kat dalam umah nih~" akibat kejadian tuh, sampai sekarang mak aku suh buka cd tuh sebab mak aku nak tengok jugak ape isi yang ade dalam cd tuh .

Di samping iitu, aku turut "menderma" duit aku ke kedai2 cd yang lain~ aku turut membeli album INFINITE - PARADISE serta album BOYFRIEND~ eh eh eh~~ *terbeliak mate*
Seterusnye,aku kembali sakit semula.. jantung aku mule meragam pula. Oleh itu, aku tak abis-abis menghitung hari aku,sebab aku di isytihar kan untuk dimasuk kan ke dalam ward di IJN pade 28/3/12.. untuk menjalani Cardiac catheterization . Serius, memang aku takut sangat2 nak melakukan tapi mak,ayah,kakak,abang,saudara-mara yang lain banyak beri semangat kat aku dan berdoa banyak~Semoga cik Lala nih kembali sehat semula . :)

Ending, aku sibuk mendownload drama korea di tenet~ akibat sakit punye pasal aku pun tak dapat nak abis kan semua download tuh ~ =.=

then, i'm back as VIP again :)

and,tema pink belog kali nih ( macam dulu wane lain) kalau nak tahu ape yang tersirat dalam title belog (bhse jepun tuh ) & banner korea tuh jawapannye >>>(bace title post kat atas tuh)


No comments: