Wednesday, August 24, 2011

ameerais.

Salam.
Rasa gedik je dapat updated belog pada malam nih.
Okay tinggal bape hari lagi kite nak BERAYA dan jugak tinggal bape hari jugak budak calon SPM (aku lah tuh) akan menjalani ke-TRIAL-an juge.
Cuak? oh sangat-sangat.
Semoga aku 'terbaik' apabila menjawab spm trial tuh nanti :)

Okay,lebih baik aku teruskan 'hajat' yang sebenarnya.. :)
Mesti agak ganjil apabila melihat title untuk entri kali ini.
:)

Siapakah? mamat yang berDSLR itu? Oh,aku pun baru tadi aku curik gamba si beliau tu.Kalau nak di storykan memang lebar dan panjang.So,dipendek kan..si 'misterious' tersebut ialah salah seorang dari kumpulan Forteen. Grrr. nampak sangat aku mule setart layan artis tempatan ( erk layanlah jugak tapi tak semua) Aku interested dengan si 'misterious' nih since bape minggu yang lalu.Sejak muka beliau di surat khabar,aku syak beliau nih ada rupa boleh 'cari makan'.Aku sebenarnya 'tak' lah berminat nak mengenali kumpulan baru,Forteen tuh tapi entah lah camane boleh suka tengok muka dia nih.( perempuan memang gitu).

Maleh aku nak membebel pasal dia.Btw,agak rasa bersalah pula curik gamba dia nih kat FB die. Sorry bro! ( gamba die semartt).Last but not least,kalo si 'misterious' nih pegi 'cari makan' kat korea, konpem dapat. (muka dia adelah sikit ala-ala kekorean)

penambahan: lagipun nama dia mengingatkan aku kepada si Jejaka A aku tuh.(bulan depan aku jumpa kau balik ek! si Jejaka A :)





♥ ♥

No comments: