Wednesday, August 3, 2011

17 kim hyung jun




3 Ogos :)
Tiap-tiap tahun sepanjang kehidupan aku..
aku tetap meraikannya..
tarikh tuhlah tarikh favourite aku..
gilelah kalau aku lupe akan tarikh tuh..
kerana tarikh tulah aku dilahirkan..
tarikh tuh juga yang mengira "bilangan-bilangan" kehidupan aku..
Dan hari inilah dan pada tahun ini juga tarikh tuh menyedarkan aku..
Sudah 17 tahun usia aku :)
Selamat Hari Lahir kepada aku :)

Terima Kasih,Kamsahamida,Toche,Arigatou gozaimasu,Thank you kepada kawan-kawan tersayang aku :) atas ucapan sweet ♥ korang kat aku.

Kepada HaniSyaima,Zhira Hottest,akak Yus,Afifah Yuya,Abang Hanif,Abang Syahir,Kak long eunhyuk,pretty Mak Lang and all my classmates :) tengs atas ucapan bufday kamu itu :) saya suka sangat :) to mum n dad :) tengss :)




muke budak 17 tahun XD
(hodoh? semestinya XD)



kim hyung jun SS501 ( happy bufday to u XD marilah kita sambut bufday kita same-same XD)

3 comments:

purplekyu^_^ said...

selamat hari lahir =)
saengil chukha hamnida :)

eydaa .. said...

owhh .. happy bufday to u n kim hyun jun :D
waaa..same bufday ngn hyun jun ? jeless~ hehehehe ... * juz joking ;p

Lala Halim said...

gomawo chingu~!