Saturday, April 2, 2011

orang bangla suka minum susu coklat kurang manis ek?

Salam :) ouh agak mendukacita tadi sebab kelas sejarah hanya aku dan seorang gadis sahaja yang hadiri... :( actually dekat sekolah aku ade satu program anjuran UM ( university malaya) <<<<<<<dyeorg yang over nak buat kat sekolah aku.Malangnya aku tak menghadirinya akibat mak ayah aku suruh aku utamakan kelas tuition daripada program tuh..So? memandangkan aku nih memang dilahirkan sebagai seorang yang "baik" ....turut mengikut perintah mak ayah aku .

Anyway,tadi lepas habis kelas sejarah . aku mengatakan kepada ayah aku untuk membeli sesuatu di sebuah kedai tersebut.So, aku pegi selepas ayah aku menghulur RM 20.00~ selepas memasuki kedai yang bagi aku agak sempit dan kurang "terurus" itu..aku terus menuju di bahagian atau barang yang aku nak beli tu.Lepas mengambilnya..aku bergegas menuju ker tempat "juruwang".Dalam masa yang sama..aku terserempak seorang bangla yang aku mengakui dia bukan "kenalan aku" dan dia ialah warga asing :) Then,bangla itu menanyakan pada akak juruwang itu yang berbangsa melayu dan berbangsa cina.
bangla tu menanyakan kepada juruwang itu yang ada tak SUSU COKLAT KURANG MANIS? then juruwang itu mengatakan dengan selamba & bagi aku agak "gelojoh" jawapannya~ "mana ada susu coklat kurang manis?! semua susu coklat manis~!"
Aku yang menonton aksi itu turut nak tergelak sebentar XD
agak melucukan~ bagi akulah~ tapi amat kesian bagi si bangla itu..si akak juruwang itu pun berbabbling sengsorang dan mengatakan ish orang bangla tak paham-paham~ =.=

Nilah tayangan yang aku pasan petang tadi bersituasi berlaku si sebuah kedai...
wonderinglah jugak ... bukankah MILO yang minuman femes itu adalah sejenis CHOCOLATE jugak? memang ada & aku pernah minum selalu MILO kurang manis~ MILO pun dibuat jugak dengan SUSU kan???? persoalannya KURANG MANIS itu terpulang pade pembuat minuman itu mahu meletakkan SUSU atau GULA dalam kuantiti kurang atau banyak so? minuman susu chocolate tak kesemuanya manis kan?? kan?? <<<<<<<<pendapat yang "buduh" dari aku



hey kamu! nak jadi boyfren saya tak ???? (ngape dia nampak hengsem? :)

2 comments:

Hahazirah said...

aitt, knape ade logan mira kat situ.. jgn ambek kendall ak plak sudahlah. haha~

Lala Halim said...

mira minat logan??? ish ish....dhlah dia hengsem XDXDXDXD kendall nampak menarik :) xpe james looks cute too :)