Sunday, April 10, 2011

kami hebat ! ! !


pening kepale lah 0_0 mungkin sebab tyme rehat sebelum kelas sains aku berjalan ber"kilo-kilo" kut~ dri kedai amoi 100 YEN ke D'Island Cafe ending ke pusat tuition balek XD sebut pasal 100 YEN alah...."kedai" jualan barang-barang jepun yang ade memiliki "makanan" yang best :) ais-krim yang lazat dan sedap..selalu jugak aku makan :) Btw, tadi Shyma ajak aku & Raja & Otai pi makan ais-krim 100 YEN tuh tapi cuma aku,dia & raja yang mencekik..manakala kawan aku selagi iaitu ( yang lebih dikenali sebagai otai) turut tidak join sekaki..malangnye dia lebih prefer makan di restaurant D'Island Cafe yang bagi aku cume orang "berduit" jer yang patut berade disitu. Tapi akibat dah berjanjian dengan Otai..lepas pi beli ais-krim pi jumpe & teman dia kat restaurant tersebut tuh.Well,aku suka restaurant tuh...bukan sume makanan sahaja MAHAL. bahkan jugak barang-barang perhiasan turut interframe MAHAL jugak :) nak jer rase menjadi seorang "perompak" tuk merompak perhiasan disitu :) disebabkan makanan di situ MAHAL so,aku & shyma plan kongsi duit & kongsi makanan & kongsi air tembikai yang jujur aku katekan kurang tak sedap ~ Disebabkan nak 'TUNGGU" makanan sampai..pasal tuhlah kiteorang masuk kelas lambat! =.= perkare jahat berlaku lagi~


pasan tak "air" tuh?? (yang tulisan jepun tuh) nak jer beli :)

XDXDXDXDXD

aku,raja,shyma :) ( camera credit to me :) XDXDXD


Well tadi tak pasal-pasal terungkit pasal tahun lepas punyer "kisah gelap" tyme tuition tahun lepas aku pernah "ponteng" so,aku terpakse menipu parents aku..mungkin tahun lepas aku TAK NAK tumpu pade subject akademik sebab tahun lepas aku SMA (sijil menengah agama) tapi seponteng-ponteng aku dapat jugak keputusan cemerlang dalam SMA ..so,parents tak membebel..& memahami aku :) but tahun nih harap "perkare"itu tidak akan berlaku lagi :)

chumil tak teddy bear saya??? :) (baru aku tahu KAWAI aku adalah BETINA :)


p/s: si jejaka A tadi agak menawan (rambutnya) :)



No comments: