Friday, April 22, 2011

bajetnyeeeeewwwwwwwwwwww


Salam to all readers :)
rase macam tak sengsere jer :)
kenpe aku kate gitu?
well dalam minggu nih banyak perkare yang berlaku...
& pade minggu nih jugak internet aku jugak bermasalah!
kalau setakat tak online berape hari tuh...its normal lah kan...tapi sengsare kalau tak dpat nak connecting pulak tuh!
kalau tak dapat connecting sebab moderm tak pasang betul tak pe lah kan at least masih boleh dibaiki tapi ni pulak berlaku..langsung tak boleh detect! lappy aku...lappy abg aku jugak same..
so? akibat sengsare TANPA internet..kiteorang MENGEDIK report pasal nih dekat parents kiteorg..( anggapan jahat : kut-kut ayah tak bayar bil internet :)
jadi,parents aku dapat tahu mulalah start menelefon pak cik TM Net tuhh ( dulu dia yang setting kan interet umah aku ...)
jadi,dia datang pade hari tersebut dan mengata kan yang moderm internet aku tuh telah pun 'PENCEN" ( dalam erti kate lain : rosakk) jadi,mulelah nak menjerit dan mengatekan! adekah dunia INTERNET sudah tiada lepas nih?.
Ouh? semestinya tidak~ tak pasal-pasal kepale aku & abang aku berfikiran waras dan mem-plan-kan yang kiteorng nak tukar moderm lame tuh ke yang baru iaitu WIRELESS ( wi-fi lah kann?) serentak memandang parents kteorng so..dyeorang setuju untuk menukar kepade wireless
Ending,sekarang nih bebas lah nak online dimane-mane sahaje :) tambahan lagi umah aku semakin nak "membesar" dah nih...( bersyukurlah ape yang kite nikmati)


moderm lame :)


moderm baru :)




bahasa EWWW ? jangan lah kite pelajarinya :)

1 comment:

Hahazirah said...

sme mcm ak, mxs ke clcom...hahax~