Wednesday, March 9, 2011

syok sangat kah kalau anda tidak pegi ke sekolah?


Blurrzzzzzzz?? geez..amat gedik jer kalo aku kate gitu.hahaha patut ker aku cakap gitu kat cikgu aku? kes tak datang sekolah nih akibat sesaje mengedik tak nak datang.buat mende datang nothing to do nak buat.kalo di story panjangnya berbuih tangan nak menaip.nak di pendekkan senang jer..sekolah aku minggu ni sibok dengan latihan sukan + syarahan+ bahas yang akan berlangsung secare LIVE pade JUMAAT 11 Mac 2011.Bersaing antara sekolah dan aku maleh nak amik tahu better dok umah jaga kucing and main konda-kondi. XDXD
...
....
....
...
...
..
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
..
..
...
.




ade sesiape nak tolong mewakili aku ? jum serombongan kita menolong cik Lala ini meminang Arthur Pendragon & Merlin :)

.....
....
...
...
...
..
..
..
..
...
..
...
...
...
BANNER BARU!!!!!!!!!

No comments: