Saturday, March 12, 2011

fening~

Rasa peninglah pula. Adoi,sakit pula kepala nih.Mungkin tadi aku terkena sikit rintihan-rintihan hujan semasa terburu nak angkat kain kat ampai.Berat jer kepala nih.Harap tak demam.Kalo demam tak pasal-pasal kena makan ubat. arrggh! bapak tak suka bab2 nak telan ubat!.Sekarang ini hujan..err? semalam hujan,bape hari lepas hujan dan esok mesti hujan lagi =.= nak buat macam mane kan.rase macam nak pi tanye abang kaji cuace tu jer..bila agaknya nak berhenti hujan? =.=

Semalam,aku offline pade pukul 1.oo am~ at the same jugak handset aku berbunyi~terkejut jugak tak pasal ringing lagu SHINee-Lucifer berdering.Yeahh handset aku bernyanyi dan mengatakan ada manusia yang menelefon. Aku menjawab.Rupe-rupenya kawan aku Syaima'. Aku straight terus kate kat dia selepas mengangkatnya." Wei! ape cer beb!? menang tak debat tadi!? Dia berkata " beb!! menang beb! wei! aku dapat BEST SPEAKER AWARD! tadi!!", so, aku jawab " seriously!!! beb! tahniah! weii!!!! bangga kelas kita weii!!!!", di balas balik " Tenggsss! beb! peehh tadi budak wosto cuak gile tyme aku hentam habiss kat dyeorg! huhuhu lega aku habis debat~ cuak & takut sebelum perform"......

Gitulah citernya..kalo ikutkan memang panjang lagi tapi tak daya aku nak menaip~
Hari ini jugak aku tak pegi kelas tuition English & Sejarah. Tadi bersiap & ready nak pi kelas....time nak lalu driving kat jambatan sungai pahang tuh jammed! sesak! sesak! so..aku dengan mengguna teknik "nekad sesaat memasuki bilik mayat" aku terus bagitahu ayah aku " tak payahlah pegi kelas" so...balik terus ke rumah . Lagipun pas balik rumah ayah aku kena hantar mak aku ke sekolah al-wosto untuk melihat pertandingan ping-pong yang mak aku jadi jurulatih :)

Aku rasa sampai disinilah...pening pula kepala aku..~ouh perut rase lapar pula =.= nasib baik mak aku beli burger nak jugak mencekik sambil sambung menonton filem 3 idiots! :) Salam :)

Yabu Kota from Japan I hope you safe~ I heard that you got an injured~ =.=

No comments: