Saturday, January 8, 2011

berhenti berharap

Salam~sume! baru sekarang aku dapat jugak meng-update belog aku nih~
dah bape hari tak update~ ishh sekolah punyer pasal terpakselah aku lupekan belog nih
kalo pasan title tuk entry nih~ agak sentimental ark sikit (aku pun xtau >.<) huhuu
hari ini maleh nak membebel panjang-panjang sangat sebab mate aku ngantok! ase nak tido jer pas nie~ sebab mak aku kejut bangun pagi-pagi! juz untuk study sejarah F5 coz petang karang aku ade kelas sejarah~ weeee~ lame tak pegi tuition domino XD hahahaha beria..sorry :)
Well,nothing special sgt nak citer~ meh bace tyme buka sekolah 3 january :) hari tuh :)

3 january :)

nih tak lain tak bukan buka sekolah bangun pagi-pagi macam blur jer~ yela sepanjang holiday taon lepas tido pun bangun nak dkt tghari XD balerr XD hahaha Isnin,3 january~ hari kecuakan bgi semua bebudak SMA sbb dyeorg termasuk aku jugaklah cuak nak ambik result sbb menentu ker tak ekau dpt masuk F5~ XD dahlah maleh nak citer panjang pasal nie~ then aku pun pi lah amik result~ XD syukur Alhamdullilah~ aku lulus "cemerlang"~ terkezut jugak dapat pangkat 1~ :) sebab time trial SMA~ dpt pangkat 3~~~ nyaris-nyaris gagal~ maybe berkat usaha aku~ juz target pangkat 2~ tak sangka-sangka~ boleh UP! sampai pangkat 1~ :) alhamdullilah :)


walaupun dapat pangkat 1~ harapan nak iPhone or iPod Touch tuh~~ herm~ tak dapat~ sebab aku tahu parents aku masih tak "puas hati" dgn result aku yang "ala kadar" jer~ tapi~ new handphone~yess! tengss mum~dad :)


nokia 5250 touch screen :)

ape2 pun terima kasih mak & abah sebab hadiahkan phone nih~ :) sorry penjanjian~ mak & ayah ~ adek tak dapat tunaikan =.= minta maaf~ lepas nih adek akan berusaha sungguh-sungguh tuk SPM :) (iPhone 5~ pula ekk? & macbook? ohh~ birmingham university XD)

4 January

masuk kelas baru? baleerr~ xdaye aku naik tangga~ kelas paling teratas sekali! XD patah kaki aku! tapi serious aku kate~ seminggu nih mmg xbelajar~ lagi~ but aku tak tahu tahun nih~ krisis kedudukan tempat duduk menjadi berita "hangat" di kelas aku~ sampai membawa pergaduhan~ oh tidak =.=

Btw~~ mulai sekarang aku jarang dah nak online-online nih~ so~berblogging sah lah tak sgt~ perkataan "membahagikan masa" tuh~ mmg wujud dlm kehidupan ku tapi~ banyak mende nak aku revision balik~ =.= waslm~ berambus dulu~ tenggss sape yg follow n visiting belog aku :)

***kelas sejarah pukul 2.30 ptg~

No comments: