Saturday, January 1, 2011

1.1.11

(100% design by Lala Halim ^^)

Assalamualaikum :)
Waahhhh tak sangka begitu cepat masa berlalu~ tak pasal-pasal dah masuk tahun baru .
Happy New Year! :)
1.1.11?
what the nice date laaaaa!!
hahaha :)
ok nie maybe entry last!!! **yekut :) mungkin lepas nih aku dah tak boleh sangat nak updated ker aper ker..entahlah tengok keadaan mase lah :)
sempena menyambut tahun baru ni lah kan..? semua org mesti pasang niat kn? kn?
huhu aku pun same..
tapi~ aku nk telling kat korang 2 kategori nih pertame AZAM & kedua,HIJRAH~ ape tuh? ape kemende nih? jum jum bace~


AZAM 2011

  1. - Kalau boleh tahun nih nak kurangkan usha-ing Korea & Jepun
  2. - Kurangkan online-ing~
  3. - kurangkan menonton TV~
  4. - Kurangkan makan~ ( sebab nak diet XDXD buweekkkkkkkk!~)
  5. - Kurangkan PEMBAZIRAN membeli barang--barang yang TIDAK BERFAEDAH
  6. - nak TINGGI macam YUTO NAKAJIMA~ ( sbb aper aku pilih yuto? sbb ak suka ketinggian dyer :)

HIJRAH 2011

  1. - Belajar rajin-rajin :) wei! sedar sikit SPM tahun nih!
  2. - Jadi Budak Baik :)
  3. - Rajin Menghafal :)
  4. - ingin berinteraksi & berapat dgn guru-guru SPM kalo boleh XD
  5. - no PONTENG at TUITION :)
  6. - banyak beribadah :)


So? aper perbezaan AZAM & HIJRAH nih?

AZAM : perkare yang MUNGKIN akan DIBUAT
HIJRAH: HARUS or maybe aku boleh katekan WAJIB! kena lakukan~ :)


tulah,Lala....punyer kata-kata pade tahun 2011
hahaha
btw, dah mula rase kecuakan yang amat sangat dah nih~ sebab 3 Januari result SMA akan keluar~ aku sangat takut~ & aku tahu bukan aku saja sume budak-budak ex-SMA akan cuak~ keputusan yang kita maybe tak tahu apa yang akan belaku selepas nih~
hemm..aku riso sangat-sangat! harap boleh continue as FORM 5~ kenape aku kate gitu? sebab Keputusan SMA yang akan menentukan budak F4 2010 boleh naik kelas @ memasuki F5 2011 jika LULUS~ sume Sekolah Agama buat begitu :) so termasuk sekolah aku :) hahaha :) aku berharap aku MUMTAZ~ tapi entahlah~ pangkat 2 pun dah kira alhamdullilah bagi aku :)



p/s: rase cm tak sabar jer nak pakai baju sekolah baru :) n tak sangke tahun ni aku 17 tahun~ =.=

2 comments:

Hahazirah said...

haah, cntik tarikh new year 2011 kan. hrp2 thun ni lbih baik dr thun lps.

psstt: all the best rsult SMA. :)

eliza_nabilah said...

hehe..azam sume tu akak dah lalu...haha...nak kurg kpop tu mmg payah la..haha..tp try je..

mmg lawa la blog ni..smart!!
papepun, gud luck for ur exam..