Saturday, December 11, 2010

tag oh tag :)

Salam :) hahaha hari ini dapat tag dari Cik Nuna. hehehe terima kasih Cik Nuna sebab bagi tag kat Lala ek!?
so,tanpe tercampak jer waktu itu emas...baik aku buat terus tag tuh~~ :) huhuhu..:)

sebelum tuhhh.....
Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts or goals about you. In the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tags you. If I tag you, it's because I want to know you more.


Paham x?? hahaha...orang malaysia sume terrer english mesti paham punyer..:) hoho.:)

25 thingsssss~~

1- teringin nak macbook :)
2- ak seorang yang blurr kekadang~
3- asyik-asyik ngan korea n jepun..tak penah bosan
4- peminat setia astro ceria hahaha
5- nak menjadi seorng hacker yang berwawasan :)
6- nak DSLR~ :)
7- iphone usha-ing nak jugak :)
8- kalo dapat duit..1st thing yang aku akan buat..pegi kedai cd..=.=
9- aku cube menjadi seorg yang pro dlm photoshop..
10- pernah ter-ngumpat cikgu~ =.=
11- cube mengubah kan diri menjadi seorg yang lebih baik~
12- aku short~~~ =.= (nak tinggi!)
13- ahhhhhhh....xsuka tomyam!
14- obses dengan bende chumil..:)
15- kalo bole nak ader SHINee's stuff~
16- berangan sgt kuat~
17- lemikkk..punyer org~~ x cergasss hahaha
18- kekadang pernahlah mencarut :)
19- obey dgn parentss :)
20- tetibe pulak..brminat dgn kasut :)
21- suka kucing :)
22- nak tarik balik CH Disney~~ :) nak tgk cartoon :)
23- sibling aku kekadang panggil aku Aqil :)
24- kawan aku kate~ 1st time tgk aku macam seorg ustazah..tapi apebile berkawan dgn aku..dyeorg tahu aku seorg d*vil
25- aku anak malaysia..hahahhahaha

p/s: yang 25 tuh..aku xde mende nak tulih....haha :)

tag??? sume org aku taggg! ambek ek~~??

No comments: