Friday, December 31, 2010

Seni Itu Indah : hahazirah | through heart

Assalamualaikum :) & Salam sejahtera :)
well, sempena nak bakal masuk tahun baru nih kn..
nak lah aku jerit~ walaupun korang tak dengar XD
HAPPY NEW YEARRR!!!~
XD anyway :) 31.12.2010 :) hari secare abruptly bagi aku ~
entahlah~ aku rase cuakkk!~ tak sedap hati sesgt~

aku tak tahu kenapa? mengapa hari ini berbeza dari hari yang lain? macam ada tak kena jer~
it's that my premonition tell that SMA result will out today?
or maybe is out today but 3 Jan will tell the true!?

- Lala Halim's FB status -



Anyway~ entry hari nih special tuk kawan aku~tak sangka begitu berat dan~ dyer begitu memberi kepercayaan kepade aku tuk membuat satu banner so nilah hasil finished requestnyer~












2 comments:

Hahazirah said...

cantik, comel, paling penting....

terbaik!!

syg ko lala, tq sgt2 sudi buatkan utk ak. :D x sbr plak nk jual mp3 kat ko. heheheee~

Terimas kasih yaa. (^_^)

Lala Halim said...

hehehe syg ko gak :)
haha actually aku tak saba nk beli mp3 ko :)