Wednesday, December 15, 2010

sampai :)

15 dec :) waahhh :) akhirnyer sampai juga my doojun di umah ku :) welcome!!~ dear :) hahaha finally tercapai jugak impian nak dapatkan BEAST 4th mini album (direct dri korea).pada pukul 11.20 am..abang pos laju datang untuk menghantar BEAST aku tuh..haha pada mulenye..aku nak kuar pi amek BEAST aku tuh dri abang pos laju tuh..tapi abah aku tolong amek kan :) trimas abah :) haha apelah aku nih..yang bank-in duit tuk beli cd tuh abah aku jugak..amek pun abah aku :) trimas sekali lagi :) hehe my mak sempat jugak tengok cd tuh...huhuhu nampak cm dia suka jaa..:) yeahhh!~ **tuhh bakal menantu mak ( yoon dojun) XD







doojun :)

yesss it's u,doojun :)

i'm still love u,gikwang :)



BEAST Airlines Concert ~~udah mula! ohhh 13 januari mai malaysia..=.=






p/s: mulai skrang kne less online =_=

No comments: