Tuesday, December 7, 2010

My Header Contest



Ish...malam-malam nih tetibe pulak rase nak ter-updated belog.hahaha..:) actually, aku bengang just now tadi.buku kesayangan aku Camp Rock aku tuh hilang entah kemane lah..aku pun tak pasti manelah buku tuk merempat.Buku tuh ade 4 volume..so..aku beli smpy volume 3 jer..:) volume 1 yang hilang tuh..arrgh! lantaklah wei..


Actually,nak citer..aku masuk contest jap.nih..huahua..suka dengan contest nih..My Header Contest~ so,tibelah aku nak menunjuk-nunjuk header habat aku yang selame nih aku buad..contest ini dianjurkan oleh cik rieyana :) hahaha..sesiape nak join sile jenguk-jenguk di belog beliau :) My Header Contest



oleh itu aku petaruhkan header aku nih~ hahaha..





sorry sesgt rieyana..sebab kebanyakan header lala buad sumenyer berkaitan dgn artis..=.= sorry ek..=.=

oh then lagi satu nak habaq sikit, banner yang aku wat tuh aku gne tyme belog aku yang dulu~~ but yang six men tuh.tak digunakannye lagi..=.=

Anyway,aku tag :-
yeaahhhhh! sesiaper yang pasan contest nih..join jer..lahh..:)

p/s: xberharap pun ley menang..kalo menang alhamdullilah lah..:)

2 comments:

rieyana ynn said...

makaseh ye juin contest yana...pandai awk buat santik...good luck ya...;d

Lala Halim said...

hahaha..santik?? hahaha..xlawa pun..=.=