Monday, December 20, 2010

laptop baru ♥ suka!

Salam :) sume..aku rasa macam lama tak sentuh belog aku nih.rindu rasenyer..( hahaha nipu tol aku nih) hahaha aku tahu sekarang tengah malam..tetibe mental ker aper otak aku updated malam..haha aku suka online tengah malam sekarang nih..dapat hidayah online tengah malam..hahaha anyway,aku dapat laptop baru..sukaanya!!! hahaha STOP IT laaahhh weiiii tipu jerlah! haha korang jangan percaye lah pulak..datang kemanenyer duit nak beli laptop baru weiiii but kalo masuk ipta insya-ALLAH tukarlah tuh aku laptop baru..:) hahaha ( aku tak mintak mak aku yang kate..) hoho meh tengok bakal-bakal laptop aku suatu hari nanti?? 0_o

Yang nih namenye Acer Iconia.Chumil kan?? nama dia pun menarik :) sah-sah femes nanti ( aku ase dah femes cume aku yang baru tahu).


my honey :)

chentaku :)

tuh..tangan aku yang taip tuhh..:)

flexsible tol nih kalo karate nih sah-sah tak rosak.!

so,tulah riwayat Acer Iconia..haih ble lah nak dapat tunggu nak masok ipta lambat lagi...=.= tak pelah..aku masih setia dengan Acer Aspire aku nih..:) ( xjadi nak beli macbook).then,nih pulak bakal laptop aku jugak..:) haha ( tamak halobe tol aku nih!).Dipersilakan Toshiba Libretto :)



Persis cam Acer Iconia kn? bapak kecik laptop nih tapi mintak org kuar duit banyak nak mampos! aku ase up lagi dr macbook =.= nih kalo gadai nih..ley beli umah teres tuk aku dok sengsorang =.= peehhhhh terliur aku tgk yela..tghmlm perut lapar.So,mesti korang mengidam kan nyer arkk?? hoho dual-touch-screen :)

4 comments:

Hahazirah said...

wehh, ak pun ngidam laptop bru ni.. kita senasib. hehe~

Lala Halim said...

tahu tak pe..haha ble lah nk dpt..:)

DEAN said...

Huhu, I like ... Look nice. iPad just hit the town, but this one Acer and toshiba come up in double touch display. Good for making digiArt n class notes...

Check out my blog @ www.expergiscendi.blogspot.com OR just visit my blogger profile... See ya

♥[tahirah]♥ said...

Smart nye laptop ni.. Cantik gilerr.. HAHA