Thursday, December 30, 2010

jikalau MU & HM bergabung~ ,jikalau Johnny Depp berlakon drama Stairway To Heaven~


Salam,
adoooiii~~ 30 dec sudah~ tak lame lagi sekolah nak re-open~ bapaklah malas giler nak bangun awal! nak mandi! pagi bute~ & yang paling penat sekali apabila nak kena refresh balik otak! ouuhhh!!! bayangkan hari pertama sekolah nanti~ mesti kusut-masai~ oh tidakk~! tadi, mum aku suruh aku~ keluarkan tudung baru aku tuh~ :) sebab nak jahit & tepek lencane sekolah & name tag~ huhuhu :) nie x lain x bukan sesi korek-mengorek lencane & name tag lame lah nih~ huhhu kes malas nak kuar duit beli yang baru :) bazir bazir~~ ( tahu pulak aku nih bab2 membazir~ XD).Plus, aku plan tak nak beli buku latihan :) sebab buku latihan yang tyme F4 tuh masih elok & masih tak digunakan lagi :) ( sebab malas nak salin nota yang cikgu bagi XD) ahhahaha. Anyway, tadi pagi tadi bacelah paper~ wahh! sah akan kuar pasal mende tuh!~ aper ek?? bola lahhh~

Congrats & tahniah kepade Harimau Malaya menang + juare Piala Suzuki :)
tahniah :) waahhh suka suka :)
Btw~,goalkeeper yang menjadi kefokus-an ku :) Fahmi :)
Then, akibat emphasize sgt kat HM~ MU atau Manchester United aku terbiar jauh~~ siannnn oh~~ tahniah jugak buat abg-abg MU aku nih!~ lawan dgn Birmingham!~ walaupun seri takpe..ekau still No.1~ ranking pertame~ ( padan muke Arsenal XDXD)

Park Jisung~ saranghe :)

Sekalian jugak :) huhu sorry BM aku hancur~ xpe buka sekolah aku baiki balik :) Johnny Depp, bapa sedare angkat tuh :) hahaha pasan gyler~ XD ader filem baru :) meh meh~ jom tgk :) tajuknye The Tourist~ sah best~!! opcoz lah kalo Johnny Depp acting mesti best~ my admire XD kn kn? yabu? our admire XD aku menunggu jerlah ble lah filem Pirates of the carribean yang ke-4 tuh nak kuar!~ weii cepatt arkk!!~ tyme aku SPM pula bru ko nak kuaarr~~ ishh :)

pssssttt: angelina jolie cun XD
lagi satu~ tadi pd pukul 11.30 am - 12.30 pm~ drama korea Stairway To Heaven ditayang balik~ weeeee!~ suka :) sbb drama nih sweet gyler~~~~~ :) walaupun dah bape kali aku tgk~ tak pernah bosan :) huhuhun :) buka sekolah tak leh lah nak tgk dahh..=.=~


Finally :) kawan aku Hahazirah nak jual iPod Shuffle dyer kat aku~ so aku plan mmg nak beli~ yaya~ aku tau iPod Shuffle tak menarik~ tapi aku tak kesah~ janji 24/7~ boleh dgr lagu korea & jepun hahaha lagipun aku nak beli dari dyer~ sebab aku nak letak Surah-Surah & ayat-ayat Al-Quran~ plus, letak surah Yassin & surah Sajadah kat iPod tuh senang sikit~ sambil dengar sambil hafal~ so menyenangkan aku lagi untuk menjawab mase SPM nty :) peehhh korang jer tak tahu special edition budak sekolah agame cm aku exam surah Yasiin & Surah Sajadah tuh~~ dahlah markah tuk SPM tuh XD hahaha


2 comments:

Hahazirah said...

ak tgk skang rmai sgt yg mnt ke fahmi tu tp smua frust ble tau fahmi ade awek. awek dia siap ad blog lg. ngeh2~ dia mmg 'hero, malaya' ske tgk dia jge gol. hengsem pun hensem. hahaxD

woo, citer pkwe ke-10 lala kluar la plak, ni mesti bli dvd x pun donlod kt intenet. haha, tp ak x mnt sgt la cter cmtu, nmpk mcm agk over18 kt situ. ngeh2~

ak pun ske cter stairway to heaven. tgk bnyk kali pun x jemu kan sbb citer dia mmg terbaik lah!

weh nti kte bncg kalo jmpe psl mp3 tu ea.. :D

Lala Halim said...

hahah aku tahu fahmi tuh ader awek~~ awek dyer tuh mmg cun habisss !~ XDXD mmg sesuai lahh..hahaha minat sbb care dyer jge gol~ tuh :) hahahaha johnny tuh admire~ waaahh kononyer~ XD hahahaha :) citer dyer pirates tu jer yg best~ lain boleh lah tahan~ ske care dyer belakon :) haha :) u're right stairway tuh mmg terbaik! besssttt!