Friday, December 10, 2010

Header & Sepi

Waahhhhh banyak penat sudah~ kemas umah,basuh pinggan,angkat kain baju~ ayoyo =.= sabo jerlah weiiii~ :) hrm...di petang yang sudah masok waktu asar nie kan~ waahhhhhh sukanya~~~~ banner baru tuk belog habat aku nih~~~~ ( banner tuh mantop! belog nih jer x mantop~).Toche-toche~ kat kawan aku,Syed sebab menolong + aku menyusahkan die buat banner tuk aku~~~ =.= sorry weii..kalo nyusahkan ko!~anyway,aku ske banner nie chumil~ menarik~~ waahhhhhh sekali tgk macam anak ayam yang dok memekak bising umah halaman kampung grandma aku jer~ ngeh~ rindu ngan ayam tuh~ ( umah aku belambak kucing jer & kera~ sepak kera tuh karang asyik2 curi mempelam~tak berterima kasih pun =.=)~ hoho muke burung yg ala-ala anak ayam tuh.cam adek-beradek burung twitter yang biru tuh kan?? hahahaha..spesis yang sme~ hoho tapi memang aku suka-suki laahhhh~~~

banner sekarang :)

banner dulu~ what so HABAT!



So,papepun~ arigatoooooo~ Syed.

Anyway~ hari ini asyik layan lagu Sepi dari 6ixth Sense jer~ =.= hrm mane tak sepinyer aku..kembali alone~ semule~ haha nih bukan akibat aku break up ngan pakwe aku ker aper ker~( pakwe aku slalu happy kan aku lerr)~nih sebab tepat pukul 8.00 am tadi.Abang sekepale ngan aku tuh pegi balik semula ker umah baru nyer~ UIA,gombak~ so..aku di leave alone lahh~ so,kembali semule hidup 3 beranak~ mak,ayah & aku + teddy ku~.So,aku nak beborak ngan sape~ nak tengok bola ngan sape~ xde geng lah~ sume adek beradek aku dh balik semule tempat study dyeorg~ terumbang-ambing lah aku sengsorg main ngan teddy bear aku tuh~ ( kalo teddy bear tuh boleh cakap ~xpe laa..hoho) so,marilah sesme dgr lagu sepi nie~ ( teman aku jap~)


Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari

Mentari pagi
Bawakan embun sejukkan hati
Aku di sini
Menatap engkau menangis sepi

Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati

Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari

Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati

Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari..







p/s: plan nak study sejarah pagi tadi but akibat maleh punyer hal ditangguh malam karang :)

4 comments:

SyedGraphiX said...

ahaa.. wlcome3.. XP
x nyusahkan ponn
.ehhhh, blog HEBAT ok? XD
banner lame un HEBAT. :D

Lala Halim said...

hebat ke bende~=.= belog awk lagi HEBAT!

Hahazirah said...

sepi la plak kwn ak ni. xpe2, ak sntiasa ad menemani mu. hehehe~ :D

Lala Halim said...

kamu kawan yang baek :)