Wednesday, November 17, 2010

when the lembu is waitin' for the korban..:)

Assalamualaikum! & Salam Aidiladha..
(lembu2 & cow2 kat atas tuh..chumil2!) hahahaha
!الله اكبر! الله اكبر


pagi-pagi,lepas jer pulang dari kampung aku..sbb hari semalam aku balik kampung so,pagi tadi lepas je solat subuh ( 6.30 am) terus bersiap pulang ke rumah aku ( Temerloh).Bergegas nak bersiap pula untuk pergi ke surau,menunaikan solat sunat Aidiladha.Aku & akak aku..hahaha..kteorang lambat datang actually..but bernasib baek lah..sempat berjemaah dengan jemaah yang lain..:)

lepas jer,menunaikan solat...pegilah menjamah jamuan yang geng-geng surau tu adakan..:) hehehe..Lepas jer makan,ayah aku ajak tengok orang korban kan lembu..:) aku juz tengok and akak aku sempat lah snapping lembu tuh sebelum & selepas..dikorbankan..:)










Ni gamba...lembu nih..bahagian ayah & mak aku jer..hahaha..:)


No comments: