Thursday, November 11, 2010

perfect for you :)


Aku tahu dan aku sedar aku updated belog aku nih tengah-tengah malam.or lebih senang agak pagi lah.mende lah aku buad tengah-tengah malam begini...haih menunggu hantu ker? 0_o ( hohoho!!) nih kes aku updated belog nih cuz petang & siang tadi aku tak online pun sebenarnya.kes nye cuz busy dengan study..peehhh bajet rajin study ^^ .Anyway,esok..atau saintifiknya pagi karang aku tak pegi sekolah..hahaha habis citer.Bukan sebab MALAS tetapi takde keje nak buad kalo aku pegi pun..baek duduk umah buad ibadat.dahlah banyak dose aku nih.:)

Anyway,tengah2 malam nih nak lah aku membebel sengsorg...hahahha..tadi an hour ago lah aku telah menukar banner sakai aku dari Taemin Maknae yang chumil bagai nak rak..ke Beauty & the BEAST..hahah B2ST laaaa XDXD tetibe gatai tangan nak buad banner baru..hahaha.almaklumlah tengah jadi peminat setia diaorg.. ( baru berjinak mengenali beast) hehehe..sebarangkalian juga..pehhh malay hancor gyler.=.=aku juga tukar lagu belog aku..dulu lagu MBLAQ...sekarang tetibe pula SNSD haih....kenapalah aku suka diaorg pula nih!!!!! ( tulaa balasan mencarut kt diaorg..)




mood:ngantok pula =.=

No comments: