Friday, November 19, 2010

anugerah hacker paling popular~

haih...updated lagi aku...ceehh..( suka suki aku lah belog aku..:)
hari nak bagi perhargaan kat seseorg kawan aku nih~..
agak terhutang budi sesangat ( kononnyer) kat dia..so nak bagi award yang tak seberaper..hahaha
kesnyer semalam aku minta Photoshop Cs5 kat dia..seems dia tao bab2 hacker kononnyer..:)
so dia bagi aku link download..tapi jenis portable..but aku tak kesah janji PS CS5 :)
yang membuat aku terhutang budi kat ekau tuh sebab aku ganggu atau menyusahkan dia lah...hahaha..:) cian pula... tulah pasal..so..nak aku bg ko award~( ni entry spesel tuk ko) ^^


pembikinan award used PS CS5 portable


award ko...( ni biri2 import dari the store..khas tuk ko sbb bukan senang nk capturing..)

p/s: aku harap aku nak award nih ader terselit-selit kat belog or entry ko ^^

No comments: