Tuesday, July 6, 2010

jom dating selama 3 bulan....~


Assalamualaikum! minta ampun minta maaf..blog nie akan berhenti bergerak berjalan-jalan selama 3 bulan lebih!.Ni kerana akibat kekusutan diri yang sangat terpengaruh dan suka bermain-main.Apabila si DIA tu,sudah menyedar akan dirinya yang bakal menempuhi satu perkara yang agak besar.Bak kata orang "nilah yang First dan yang last." .Then,si DIA tidak akan menempuhinya hingga selama-lamanya.(Suckaynya ayat nie ^^~).Akan kembali selepas 3 bulan.


Selama 3 bulan.......si DIA akan......:-

  • menjauhi daripada INTERNET~ ( mungkin)
  • Lappy is barang kesayangan dia~bakal berhabuk dan jarang disentuh..
  • SE a.k.a Sony Ericsson...pakwe yang setia..yang bakal selalu disisi si DIA sepanjang 3 bulan nie akan jarang disentuh ( tipu jer~)
  • Pergi ker Semuji,Kuantan kerana seminar~~~SMA~
  • sweet-6teen birthday aku!~ pd bulan 8!!!!
  • To.The.Freedom tidak akan di updated selama 3 bulan...
  • YABU KOTA~ bakal suaminya..akan merindui
  • BEAST & MBLAQ ialah 11 putera korea yang turut di rindui~~~=_=
  • Hey! Say! JUMP masih selalu disisi..si DIA~
  • going to airport taking my bro,back from Egypt~
  • singgah2..& melawat kakak & abgku~
  • balik KEDAH! yea! for rayer~~~!
  • bulan 9 bakal menduduki trial-SMA & final exam~~! target for trial-SMA ( 5A1 @ A) then,for final exam ( 5 or 7 A+ @ A)
  • harus tamat kan Surah Al-Mulk dan Surah Al-Waqi'ah sebelum bulan 9
  • Fasih + betulkan tajuwid bagi semua Surah yang bakal real-exam for subject Al-Quran pd bulan 9 nie
  • income masuk yeahhh!~ Jom beli album BEAST & MBLAQ~~~oh yeah!
  • waiting Hey! Say! JUMP album sampai di rumah aku~~~~~
  • kumpul duit~~~
  • tunaikan "wasiat" kakak aku yang nak sesangat aku belikan dia album SS501~destination
  • beli cerita Bloody Monday 2~~~( kalau duit cukup~~)
  • habiskan novel Harry Potter....
  • Beli novel Twilight~
  • format-ing Windows 7 di lappy aku..nyah ko! Vista!
  • dear,Photoshop CS3 Extended~~@Cs4 or maybe Cs5...
  • nak cermin mata baru~ ceehhhhhhhh~
  • kurangkan mata dari kerabunan yang amat sgt~~( hahahaha bohong semata2)
  • family day ~~~~~hahahaha....
  • Ayma pergi ke Bandung,Indonesia hahaha..akan merinduinya~~~~
  • waiting my prince Yabu Kota datang meminang aku~ ^^
  • CSI~~~~ harus tengok jugak~~~~
  • last but not least,study for SMA~ real-exam bulan 10~~!


Subject yang bakal dijawab untuk exam SMA~~

  • Al-Quran
  • Nahu & Sorof
  • Feqah
  • Hadith
  • Adab & Nusus
  • Balaghah
  • Mantiq
  • Tauhid
  • Tafsir
  • Insyak & Mutalaah'
10 subject yang harus di hafal selama 3 bulan...~~~~~



miss ya

So,aku akan merindui korang jugak!.Bagi sesiapa yang singgah di BELOG aku nie..FOLLOW-FOLLOW lah....jangan singgah jer....hahahahah XDXD



kawaii

saya dia,Yabu Kota




mblaq

If you come into my heart~~~




hahahahahahahaha



graphics terakhir aku~~~tadaaaa!


p/s: wish me luck! doakan aku ye!


mood:jya~ bye~~!

No comments: