Friday, June 4, 2010

wake you up!


Paaaaaaggggggiiiiii semua!~
Pagi-pagi buat muka ceria~ senyum~~~~(^_^)
hahahaha..whateverlah..aku nih!
Gosh! why I'm online at early morning nie????
hahahaha..Sorry to said that yeaahh!!!!!~ I'm skipped the class!~ hahahaXDXDXD yes,i am.
What a joke! okay I'm kidding!~( weyh ekau tak payah nak speaking English..pagi-pagi nie...serabot jer~~~~)
I'm stupid when I speak in English..blah..blah..blah~~XDDahlah aku nie..pagi-pagi buat kusut jer..
Hari ini aku malas jer nak pergi sekolah...disebabkan hari semalam tamat sudah mid.term tu~so,aku rancang malaslah nak pergi sekolah.Eventho,hari in hari last exam bagi budak akaun~!! ( cian korang..XD)







Anyway,walaupun tak pergi sekolah,hari ini aku bangun awal..(awal ker?) hahahaha dalam pukul 9 am..hehehehe..kira awal lah tu kan? Bangun jer..perut pun mula berkeroncong~ haih! so,apa lagi jom terjah makanan~~hahaha..mak aku hari ini tak buat sangat breakfastnya..juz makan roti + mentega. Lagipun,kteorg adik beradik bukannya makan breakfast sgt.XDXDXD ( jaga badan ) cehh...bohong semata-mata~ XDXDAku pun makanlah apa yang ada. ( Syukur Alhamdullilah)So, aku makanlah roti + mentega coklat~ ( sedaaaapppppp!) Mmglah sedap..mentega coklat? Jarang dengar. Yelakan biasanye makan pun dengan mentaga biasa tu je alah yang warna kuning tu~~or peanut butter~ tapi nie pula coklat? ( aku tak kesah janji sedap..perut kenyang).Di sertanya pula dengan Air yogurt aku tu..so..bertambah kenyanglah..haih.~~~ Hari ini aku pun tak tau apasal breakfast aku berserta ngan air yogurt? actually air tu aku beli hari semalam..so,minum pada pagi tadi~ XD

In a nutshell,esok bermula sudah kelas tambahan.Haih 5 hari pula tu..dahlah sampai ke petang.Cuma hari esok extra ikit.sampai ke malam cuz' ada solat hajat & motivasi.Mak ai! pengsan aden!



joon cyg~~~~

mood:ngantokngantok lagi~

No comments: