Saturday, June 26, 2010

The Karate Kid




Haiyaa! hahahaha..nie nak sharing sesuatu nie.Aku rasa mesti korang dah tengok & usha-usha di pawagam kan?? Hahaha.Tiba-tiba pula,aku usha movie nie.Nampak best.Aku suka sangat citer yang lawan-lawan nie.Macam Kungfu Huslte ( maaf sukar untuk aku untuk meng-eja nya~ maaf).Cerita ini sebenarnya di bikin semula.Yang jenis lama maybe sama macam gini kut,sorry aku tak beberapa surelah sangat~.So,lebih baik aku beli cd cuz' aku suka sangat membazir duit ibubapa aku membeli 'menatang' yang dinamakan sebagai CD (^-^)



mood: curious ingin tahu lebih lanjut~ XD

No comments: