Thursday, June 3, 2010

abang pizza hut~~~~XD


''Eh,awak apa khabar?? Lme dah tak chat???

"hahahahahXDXDXDXD saya khabar baik jer...haah..busy jep~~~~


Haaa...tulah first ayat untuk bulan JUNE pada kali nie XD haih rindu jugak korang kat aku...( perasan!!!!).weih..luper nk beri Salam...Assalamualaikum!!!~ (@_@).Haih dapat juga aku meng-updated blog aku yang agak2 nak bersawang nie..( awww..labah-labah! tidakk!!~ joke jap... XDXD) Aku rasa dah sebulan aku tak meng-updated blog nie kan? mesti korang rindu nak baca babbling-babbling aku nie? ( i'm ready for babbling! yes,i am!!!) hahaha kusut + serabut jer aku nie.
A month...aku menghilang..haih pelbagai cabaran & dugaan yang aku hadapi sepanjang sebulan tu...antaranya:

Mid Term Exam is seraaaaaaabbbbboooot!~

Nielah...paling aku tension+ serabut + kusut...nak kata apa lagi??? stress?? memang benar! haih...serabut betul time exam.Bangun lepas 12 am memang dah menjadi biasa bagi aku. Plus,bagi aku...memang aku tak cukup tidur. Balik sekolah..haih..nak tidur petang tapi tak boleh..cuz' keesokan harinya exam.Anyway, Alhamdullilah sesangat~! semua berakhir dengan agak okay lah..( jap agy aku telling di sebaliknya).


Seminggu sebelum exam ART~

Haih, nie satu lagi...maklumlah first time exam ART, so,otak pun kusut~~~Dahlah aku tak pandai sangat Fine Art nie ( @_@) kalolah...Graphics Art..hehehehe..boleh lah..XDXDXD But,time exam Fine Art..haih...aku lukis jer...berangan nak lukis IronMan..tapi...hahaha..omong kosong aja~~~~~~~~~XD ( buruk dowh lukisan aku!) disebabkan lukisan buruk so,buruklah baju sekolah aku~ (terkena water colour..! payah nak hilangkan warnanya!)

Bahasa Arab susah~~XD

Haih,Bahasa Arab Tinggi? tak tertinggi aku nak menjawabnya....apatah lagi nak dapat markah yang tinggi.Mentang-mentanglah paper yang last.Haih,basic pun dah kira susah~ apatah lagi SPM punya!~ Tu pun nasib baik karangan tak ada. kalau ada soalan karangan.memang time tu aku redha jer time menjawab~ haih~~~~XD


So,pahit+manis+ tawar..semua aku lalui time sebulan tu.Anyway, malam nie aku free cuz' exam aku dah habis ( esok tak payah datang sekolah!)Lagipun hari esok exam p.akaun so, siapa yang ambil akaun good luck! especially kepada kawanku Maryam & Zira!~ ( korang pandai mesti ley dapat A++++++) gambatte!!! chayokkkkk!!!~


Anyway, tadi aku & family aku rancang pergi keluar jap. Bukan nak celebrated cuz' aku habis exam, tapi nak beli barang-barang untuk kakak & abang aku yang mereka bakal sambung balik pengajian mereka ( cehh ayat aku xmudahlaaaa) XD Ikutkan hati memang tak nak jer pergi tapi aku pergilah. Setiap kali aku pergi aku akan bawa money - untuk menbeli barang or mungkin CD's then,Sony Ericsson aku tu~~~tetapi hari nie..dengan pakaian yang simple, tanpa DUIT! tanpa SE!~ aku pergi jer. Actually aku malas nak bawa duit aku tu,cuz' aku ber-TAAT taknak bazirkan duit dengan membeli cd-cd cerita jepun.Niat dihati memang nak beli..cerita Miura Haruma ( ensem sudah~XD) tetapi aku tak jadi..kerana JUMP!!! punya pasal aku take care & saved money aku~ ( JUMP No.1 ! ).pasal SE aku tu..saja jer malas nak bawa...( lagi pun battery low...malas nak cas..so..baik tak payah bawa)Next, aku & family,kteorang nak pergi makan Pizza Hut so, makan lah..but bawa balik lah..lagipun kt dalam restaurant tu agak kusut dan penuh orang. Btw, some story nak telling nie, time menunggu pizza kteorg tu..haih~ jumpa seorang mamat handsome!!~actually pekerja di Pizza Hut tersebut ( cair tau aku & kakak aku) Handsome dowh!~ haih! dahlah tinggi! kurus!~ rambut pacak ! muka handsome! kalo time tu aku bawa kamera aku tu dah lame aku snapping!~haih! kawaaaiii!!!~ ( faint!)

p/s: eventho habis exam,5 hari tak bole enjoy sgt coz busy dengan kelas tambahan...+ aku kena start study untuk SMA!~ ( Kembali hafal ayat Al-Qur'an )







pakwe baru~ handsome tak? ♥♥♥




mood:enjoy enjoy!

No comments: