Sunday, June 20, 2010

al-kisah

Yea~~!!! siap sudah! hahaha..akhirnya tercapai jugak impian aku nak tukar layout baru XDXD.Terima kasih sesgt-sgt kepada zirahazirah,my besfrenz aku tue.(^_^).Thnx sesgt dekat kau.Thnx bantu aku..tolong buat layout ini.( Actually,layout ini hasil nukilan aku dengan dia,tapi dia banyak membantu aku..tenkiu zira~~).Background yang aku gunakan untuk layout aku itu,pics kayu/woods.Aku curi jer pics tu...dr layout blogskins. ngeh ngeh~~~manakala banner yang terlampau gedik & habat itu,100% aku buat sendiri~ haih.Almaklumlah,budak tak pandai guna photoshop..hehehe..habatlah jadinya~ XD.Bahagian sidebar tu,aku pakai letak jer gadgets2...& bagi title di bahagian sidebar tu,aku menggunakan photoshop tuk membuatnya( alaaa that juz a pic only laaa...).But,kawan aku zira,bagitau aku yang dia tak puas hati layout tersebut.bagi aku okaylah,cuma aku tengah cari penyelesaian tu bahagian layout tapi,apasal tak sama rata.( takper...xkesah pun..:3).Anyway,layout + blog aku ini still lagi under construction. ngeh ngeh~~~(^_^)


Then,pasal Facebook aku itu,aku telah membuat keputusan untuk active semula.Akibat ramai kengkawan menanya,"apasal deactived facebook",so,aku buat keputusan untuk active kembali,tetapi aku cuba untuk tidak melatihkan diri mendekati dunia chatting2 ini untuk sementara waktu..(apa yang aku merepek ini?) Facebook - Lala Halim

Mereka kembali~! hahahaha...tidak!! habis duit aku! apasal lah aku pergi ordernya! haih menyesal pun ada.Tapi dah terorder,teruskanlah~XD Hey! Say! JUMP bakal keluarkan album 1st mereka..so,kekadang rasa menyesal,but kalau tak beli pula macam rugi jer....hahahaha tapi aku dah post duit...hahah..lantaklah..tapi aku tak sure aku bakal dapat Limited Edition or not..sebab aku lambat bayar..XDXD but Yurina bagitau aku,aku dah order mungkin aku bakal dapat Limited Edition,dia try untuk mendapatkannya untuk aku ( ayat tunggang langgang~~~ patut b.melayu ckup makan jer dpt~~XD)




mood:haha senyum kambing~~~ ngeh ngeh~~


No comments: