Monday, May 3, 2010

semi-HIATUS~~maybe?

Photobucket
Tidak~!!!!!! fuhh! menjerit aku hari ini.Aku rasa macam tak percaya jer ( buat-buat percaya jer).Tadi,time sekolah time dok-dok syok baru lepas makan, masuk jer kelas,masa Ustazah yang mengajar subjek Nahu wal-Qawaid tu,mengatakan bahawa minggu depan startednya exam mid.year!.Cuak gila~Dahlah tak prepare apa-apa pun.Tak pasal-pasal minggu depan exam.Haih.Minggu lepas sensei dah bagi tahu yang exam mid.year bermula pada 24/5/10.So,ingatkanlah boleh tumpu 100% dalam masa beberapa minggu.Malangnya,tak disangka-sangka minggu depan!~ bertarikh 10/5/10.Yang aku gelisah sesangatnya,bayangkan dalam seminggu nak fokuskan 2 subject!~ Akademik & Bouth ( subject Arab utk pelajar SMA)kalau Akademik aku rasa dapat lagilah aku tahan cuak aku ini,tapi Bouth!! dahlah 10 subject! kena hafal dalam masa seminggu!~ mana sempat!~satu subject ambil 2 or 3 hari!!!~ dahlah banyak tajuknya ( Ya ALLAH susahnya!) Oleh itu,mungkin started sekarang aku OFF seketika.Kalau benar memang exam mnggu depan..tempuhi jerlaaa...~

Started now,this blog officially CLOSED~ for a while because I'M HIATUS-ing.FOLLOW is ALLOWED~ Wish me LUCK~XDXD


p/s: esok exam Al-Qur'an..cuak gyler~!


mood:busy busy

No comments: