Saturday, May 1, 2010

BEAST ber-SCANDAL-ing?

Assalamualaikum~~~~~~salam 1 Malayisa ( saya bangga mnjadi anak malaysia) hahahaha apa nie~~~~petang lepas zohor merepek jer aku ini,Hahahaha...(mak jap lagi adik solat..updated blog jap..jap je) hahaha kantoi sudah~~~! korang perasan title post aku pada hari petang bersamaan sabtu bertarikh 1 may ini.? Itulah yang aku nak story pada hari ini.Kisahnya bermula apabila aku dalam beberapa hari ini mengalami penyakit BEASTSCANDAL Syndrome.Penyakit apa tu? Mesti korang nak tau kan...xpe..Dr.Lala sedia untuk meng-xplainkannya...ehem..Bermula dengan.......



haaa..inlah dia..minah-minah bercun-cun yang aku nak bgtau sesesangat itu.Nama kumpulan ini kumpulan SCANDAL.Lagu dyeorg best sangat! Enjoy aku dengarnya! Dalam kumpulan ini,aku paling suka Haruna & Mami..( kawaii ne) hahahaha Members dalam kumpulan ini ada 4 orang je.Tak ramai kan? So,senang nak ingat nama dyeorg.Oleh itu,dengan ini aku nak korang dengar lagu SHUKAN SENTIMENTAL trylah dengar.Korang tau tak nak ter-MENTAL aku dengar lagu ini.XDXDXD So,buka-bukalah hati korang untuk meminati mereka.Mereka HEBAT!!!~






haa..yang ini pula,mamat-mamat yang aku baru kenali hari semalam..XDXD.Aku ter-fall-ing-in ♥ ♥ kat mereka ini. Sangat segak kan?hahaha...aku dah lama usha mereka ini,tapi hati aku tak ada ruang tuk mengisi mereka di dalam hati ku ini.XDXD ( baka lala) so,hari semalam,aku terima lamaran dari mereka...then..tadddaaaa...I'm fan of BEAST!~ yeaa!!!~Dengan sukacitanya,aku telah terfalling in lve juga kat seorang mamat mungkin bakal menganti Yabu & Miura.( kenapa aku pilih budak yang sama umur dengan yabu + miura? pelik?) Gentleman tu telah memikat & meragut hati aku.!!!~ Siapakah si DIA? Lee Ki Kwang!!!~ aka AJ!!!!~ kalo korang tengok dalam gambar atas tu..dia sebelah Yoseob~XDXD hahaha..plus,terminat juga,si Du Jun...hahahaha..XDXD muke dia macam T.O.P dr Kumpulan Big Bang..hahaha XDXDXD







♥ ♥ ♥






mood: hyper~

No comments: