Sunday, April 25, 2010

tumpang lalu~~~~


ring!ding! dong!!!~ hahahaha Assalamualaikum rakyat jelata yang mengunjungi belogzku! hahahaha suckay aja...(^_^) hari ini hari ahad so,apa yang menarik sangat dengan hari ini?Of couse masakan tengahari yang sangat mantop & best yang telah aku mencekik bagaikan si yabu kelaparan..XDXDXD Hari ini mak aku masak special ikit.Makan ketam! hahaahhaha dah bertahun-tahun-tahun aku tak mencekik si Mr.Crab tu XD akhirnya termakan juga~ ^^ terkenang zaman kecil dulu-dulu..time aku muda2 hahaha sokmo juga makan si Mr.Crab tu..^^ memories memories~~~ XDXD

Perut kenyang hati senang cause semua kerja aden telah selesai~^^ salah satunya~~~




inilah TWITTER untuk Community aku Soulz d'HoLe~ hahaha...tugas pertama sudah selesai~!




Tugas kedua pula,aku telah berjaya menukar layout baru (kasi gempaQ) plus,meng-updated. visiting please http://soulz-dhole.blogspot.com




Tidak terlupa,request dari bestfrenz aku yang suruh aku wat layout untuk dia~ ^^ YUTO! cute!~ ( banner hasil nukilan dr aku)








dan inilah wallpapers ( hanya untuk Hey! say! BEST sahaja) yang aku buat~ hahahaha..kalau nak gi blog nie~ http://soulz-dhole.blogspot.com (follow tau)


p/s: esok sekolah :3

mood:haha excited~~~~

No comments: