Sunday, April 11, 2010

p.e.t.a.i ?

Assalamualaikum~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fuhh!~ aku sihat!!!!~ Alhamdullilah~~~ beberapa hari yang lalu aku macam nak to-be demam tapi panas sedikit adalah....hehehehe sakit kepala still sakit lagi..but now~ i'm FINE!!~ hehehehe...

So,apa nak story huh? Hari ini hari Ahad kan..? kan?? (of coz laaaa) so..macam biasalah..aku pergi tuition.....hehehehe..tetapi hari ni aku berasa diriku ini bersalah sesangat..(sorry tak boleh bagitau) awwww~~

Then,tadi time habis kelas English so..aku,ayma,cik yam,afifah,kinah ,yati & muti'ah...kita-orang pergilah dating ke pasar...macam biasalah jalan-jalan cari makan~~~katakan hehehehe..Actually tempat pusat tuition kteorg dekat dengan Pekan Sehari.Memanglah setiap hari ahad..semua penduduk-penduduk Temerloh akan shopping kat situ~~.Memacam-macam perangailah orang-orang disitu.Minah-minah gedixxxxx pun korang boleh jumpa apatah lagi mamat-mamat yang tak berwawasan pun ter-including jugak~ XDXDXDXD.Dari kecik hingga sebesar Chinen Yuri..aku dah muak dah pergi ke pasar itu~ hehehe..makanan pun semakin best sekarang ini~ *Bagus Temerloh!~ (promote tempat sendiri XDXD)So,gerai pertama kiteorg pergi..hahah ofcoz gerai Ayam Panggang tu~~~ hahaha masing-masing pakat nak makan tetapi malangnya masing-masing memang payah betul nak mengeluarkan duit so...gunalah teknik sharing is caring~~~hahaha~Actually matlamat kteorg nak makan Sate!!~~!! coz ader org yang mengidamnya..btw Cik Yam tau tempat tuk makan Sate~

jalan punyer jalan...sampai sudah tempatnya.Memang agak jauh..letih + panas sume ada..haih~~~~~Unfortunately,kteorg tak jadi untuk memakan si Sate tu~~~~apasal huh??? Kesnya akibat mahal tulah yang membuat kiteorg tak ada selera..*kesian betul..So,kteorg ushalah gerai-gerai lain.Ayma tanya aku ''nak tak makan Kuey Tiow (sorry salah eja) '' So,aku jawablah'' bole aja~~~~''.Terima Kasih sesangat kat bestfrenz yang aku sayang gyler tu~! coz belanja aku!! thnx ya!!~.Konklusinya,aku pun makanlah with Ayma.Yang lain tu gi makan sup tulang...satu mangkuk sharing 5 orang *hahahaha dasar jimat betul!!~ *haih macam-macam betul kteorg~~~~

Lepas jer makan kteorg nak balik lah ke kelas.Kteorg melalui tepat yang dimana mamat-mamat bajet hawt-ing tu yang sanggup menjual petai!!!!~ aku memang respect + tabiklah dengan mamat-mamat! tu..mana taknye~ tipu pelanggan..haih..siap kate lagi..kalo makan petai nie..rambut macam baru lepas reborn-ding..laa...(sorry silap eja lagi XDXD ) haih~~~tapi jujur aku cakap mamat-mamat nielah terlampau over sangat!~ haih...lantaklah ko!~~~~

petai Pictures, Images and Photos



Jalan untuk pulang kepangkal jalan, cik yam ajak aku & ayma tengok pertunjukkan. haih apabila aku terkenang balik rasa seram...kiteorg pun tgk..actually ingatkan nak usha sekejap jer tapi tak sangaka terlajak pulak...malangnya orang tu babbling banyak sangat...plus,kteorg fed up..ambik keputusan nk balik.. (actually aku suruh) but macam tergantunglah kan..nk tgk jugak ending show tu~ so, balik lah kteorg~~~ but aku mintak maap sesgt yang aku tak bole citer ending untuk hari ini coz aku tak nak post kisah melampau yang berlaku kat aku baru-baru tadi (beberapa jam yang lalu) so maaf sesgt aku tak boleh cerita..coz kalo aku ceritakan aku akan menagis~ maaf!!!! semua.......wassalam~


p/s: post untuk hari ini memang banyak betul kesalahan ejaan.Harap maklum. Anyway,aku nak minta maaf kepada 'mereka' kerana aku telah bersalah terhadap 'mereka' Ya ALLAH ampunilah aku. Jujur aku katakan nak menagis aku taip pasal nie tapi aku tau suatu hari nanti 'mereka' akan tau jugak.


mood:cry crying~

No comments: