Monday, April 5, 2010

dua . puluh . tahun . sudah~~


Penat! Penat~ eh????? lupa nak intro...hehehe sorry..Assalamualaikum~~~ ^^ Salam 1 Malaysia..*peeerrrgghh!~ Fuhh!~ pEnat giler! hahahaha..tapi sempat lagi aku meng-updated blog..*ish..ish..

Hari ini balik pukul 4.oopm..tapi..sensei bagi kitaorang keluar awal..so..3.50 pm...apasal? ahhaha actually kelas tambahan telah di-started pada hari ini so..ke-penatan telah pun kembali *seperti dahulu..time aku zaman muda dulu..*tingkatan 3..=_=

Lupakanlah pasal ke-penatan or whatever yang ter-landa pada hari ini...Huh??? guess what hari ini hari apa? Oi!! hari ini hari Isnin laaa.....hahaha..yelah..memang hari ini hari Isnin..tapi..bertarikhkan 5 april 2010..what!!! Hari ini besday someone laaaa...
dare???!~ siapa??? Meh aku nak cerita...ikit..psssttttt..hari ini besday my 2nd husband MIURA HARUMA!~~~hehehehe..*tua sudah~ jahatnya~~

Nothing special for his birthday...aww~~~ aku tak ada masa nak buat graphics or video tuk dia punya birthday~~hahaha..*kalau yabu buat pula. tapi nak buat macam mana..pasrah jerlah....
So,apa yang aku nak lakukan time birthday dia??? *ehem buat bodoh jer....apalah yang berkaitan dengan hidup aku lantaklah dia..dia punya birthday~

However, aku nak lah ikit story telling pasal aku yang tetiba pula beralih ke-dia secara tetiba~~haha Once Upon a time........




haaaa~ nielah dia...jejaka + remaja..si Miura Haruma nie..aku tak tahu time nie dia umur berapa tahun tetapi gambar nie menunjukkan bertapa habat handsomenya pada zaman nie~ XDXDXD opps!!!~

haaa..nie pula..kemacholan semakin mendadak naiknya~~ XDXDXD handsome ark??? *no comment hehehe. Suka dengan gambar nie...nerdy + chumil nampak menarik...XDXDXD
haa..yang nie pula..aku cilok his 1st photobook..tabun namanyer *freak??? aku memang respect gila coz dia lah model yang pose agak-agak cute..*puji husband memang laaa....XDXDXDXD


yang nie pula aku curi dari latest photobooknya yang aku mengidam sesangat nak beli hehe *Wills-Allah aku akan beli..waiting..jer laaaa~~~~ jujur dari hati ke hati dari minda ke minda *broken sorry..aku memang tak suka rambut dia nie..XDXDXDXD hahah sorry..but you still hawt-ing ~~~~♥

Perigi mencari timba XDXXDXDXDXD tadaaaaaaaa!!!~ nie lah kapel yang aku suka!!!~ Miura & Takeru!!~ aku suka sangat kalo Miura di-pairing dengan budak gedik nie XDXDXDXD sweet-kawaii-boys~~~ Bloody darling~~~uweeeeekkk!!!~

In the nut shell *betul ker? aku dahlah bezaman tak buat karangan english nie..juz nak bagitau..

Happy Birthday!!! Harumachi!!~ yang ke-20..^^

p/s: yabu kota & miura haruma = ♥ ♥





mood: dorky dorky~~~

No comments: