Saturday, April 24, 2010

deoxyribonucleic acids is DNA



salam~ semua..
hahaha...lama rasanya tak meng-updated belog ni~
jari-jari aku pun cam dah tak sepantas meng-typing seperti dahulu..*ceehhhhhh...
aku rasa kekok jer~~~~~~
XDXDXD
mulai sekarang aku dah obey mungkin aku dah jarang nak buka atau le-login benda nie semua...
oit! sedar sedar r..dah nak masuk bulan 5 dah nie....mid.year exam will coming soon...SMA semakin men-datang so..aku tak boleh nak bermain-main seperti dahulu..''dendam harus dibalas''
so,aku kena semi-forget pasal benda nie semua...! selamat tinggal fb! ms! fs! dan seangkatan dengannya!!! fuhh!!!~ gelabah aku rasa......

okay,lupa lah pasal tu..usaha tangga kejayaan ..Insya-Allah aku boleh lakukan..(^_^).So,hari ini apa story wal-alkisahnya~~~~ hahaha....coz hari ini hari sabtu,hari paling best coz dapat jugak aku berehat + hari ini tuition tak ada!~ hahahaha..*sekolah ganti* so,apa lagi....let's enjoy!!!!! hahahaha..bajet r...aku nak enjoy~ haih.....pagi tadi aku bangun awal....
actually mak aku kejut coz ajak makan berjemaah.Yelakan lama tak eating-eating together-together~XDXDXD pagi tadi kteorg ber-breakfast dgn nasi dagang wow!~ memang mantop! best! plus..sedaaaap!~hahahah....

Lepas,jer mengadap makanan,so,perut pun kenyang~ hahaha then, apalagi...ngadap buku!!!!! yeahhh!!~ pagi-pagi ngadap buku....sewel aku rasa...hem....tadi tetiber lak nak study ''biology'' *kononyer~~~~agak-agak memeninglah jugak coz..nak paham tajuk tu..tapi..lepas berapa jam study tajuk tu.hahah Alhamdullilah akhirnya paham juga~~~~ hahahaha...

anyway,aku kesempatan menukar lagi banner tuk blog aku...xcun kn???? hahaha

inilah screen capture blog aku...ntah apa2 hahahaha..luperkanlah...at the same time jugak.....terusha-usha pics yabu!~ hahaha






p/s: rarely berlog-ing~ maaf~ ^^

mood:^^ XOXO

No comments: