Saturday, February 27, 2010

Saya Sayang Awak!!!!!~ ♥

Salam....!!! kyaa!~ mungkin malam nie..(malam dah ker) hari terakhir aku menge-pos ceritera aku..(yelaaaa tu) Td,pada jam 6.15 p.m, aku merayau-rayau kejap di bandar hey_say Community di Negeri LiveJournal.Tetiba pula perjalanan aku terhenti apabila terbaca post pasal pics calender HSJ.Aku pun pergilah menjenguk kejap kat dalam tempat itu.Tak sangka pula gambar-gambar yang aku nak sesangat terjumpalah pula. So, aku pun terus mengambil mereka dan membawa pulang ke rumah pendriveku. Mereka akan dijaga elok-elok tanpa tercedera atau hilang. hehehehe. Disebabkan merekalah...iman aku tergugat lagi. (especially lelaki yang bernama Yabu Kota) hahaha..so..hari ini juga aku jumpa mereka dan hari ini juga aku nak sharing kesayangan aku ini. Sweeeeeeet




♥ ♥ ♥




















































































































































































mood: kiss me kiss me baby!!~

No comments: