Saturday, February 27, 2010

hari ini hari sabtu....


Salam..^^ hehehehe...macam budak2 kecillah pula....tgk title macam budak darjah satu menaip jer..hehehehe..wakey-wakey in the morning...terus ngadap buku..almaklumlah exam untuk awal bulan nie pun tak lama lagi coming soon katakn..so..prepare early ( kononnya).Sebelum ngadap buku, tepat pada pukul 9.00 a.m,handphone yang berjenama Sony Ericsson kesayangan aku itu,tetiba pula berbunyi..mak ai! berserta dengan lagu Love Drunk - Boys Like Girls tu kan....aiyaa...Cik Ayma,my best best frenz calling aku...so, aku answered jerlah...kitaorang berbincang plan kitaorang nak pergi ke tak ke Kelas Tuisyen yang diadakan ada hari sabtu & ahad...almaklumlah..parents kitaorang memang sibuk hari ini dan esok, siapalah nak hantar kitaorang nak pergi kelas..hrm....=_= hari ini kitaorang ada kelas Math...pada pukul 2.30 p.m ( selepas zuhur) so..macam hesistate jer nak pergi atau tidak.....But, kitaorang will go to tuition class petang karang but cuma hari esok...I duuno ah..nak kata apa..mungkin pergi..mungkin tidak..but, kitaorang ada merancangkan sesuatu....so..entahlah..kalau dapat pergi kelas tomorrow kira Alhamdullilah lah..kalau tak...aiyaa......hrm..entahlah..oi~

Sebut pasal hari esok..hrm.hari besok hari last aku dengan si dia...huh? si DIA? siapa- siapa????? adakah seorang lelaki yang bernama Yabu Kota atau Miura Haruma.. hahahaha actually hari esok...aku dengan si Dia ( my laptop & internet) mungin tidak akan bersama selama 2 minggu!!!!~ mak ai! lamanya!~ disebabkan exam punya hal..terpaksa aku tinggalkan si DIA tu...( terpaksa nak buat macam mana) ish...tapi aku tak sanggup nak tinggal kan dunia Kejepunan & Kekoreaan aku itu!!~ mak ai...macam mana nie...aiya....( kena cari plan nie)
tapi nak buat macam mana....mak aku babbling dah wei....so....aku kenalah...


mood:moody

No comments: